Woensdag 18 oktober 2017

18 oktober 2017 - Albufeira, Portugal

Goedemorgen,

Ik werd wakker vanmorgen met stromende regen. Goed voor de bosbranden zullen we maar denken. Het is inmiddels alweer droog en volgens de mevrouw van het hotel gaat het niet lang regenen. De temperatuur is prima, ik zit lekker op mijn balkonnetje te typen.

We werden gisteren middag om 13.30 opgehaald door Desiree, Glijn en Jeannot. Vliegen vanaf Rotterdam is toch wel erg relaxed hoor. Geen lange wachtrijen, al word ik toch altijd weer zenuwachtig bij de bagage controle. Dan moet ik vanalles in die bak verzamelen en ook nog op mijn papieren letten. Maar, Martijn en ik vormen daarin eengoed team. Hij lette op mijn papieren tijdens de bagagecontrole en ik op zijn boardingpass bij het instappen. Had hij op tafel in de lounge laten liggen.....

De vlucht verliep prima en om 18.20 waren we in Faro. Bij de autoverhuur was het erg druk, daar moesten we wel lang wachten. En als je een baby hebt maag je altijd voor.. Ja lekker dan, ik had ook mijn baby bij. Nou ja meisje verontschuldigde zich wel.

Met de Seat Ibiza en Martijn als navigator op naar Albufeira. Desiree en Glijn met de Corsa naar Carvoeiro. Lekker autootje en rustig op de weg. Ging echt voorspoedig. Ingecheckt in het hotel en op naar onze Jenny. Ik scheur als een volleerd portugese bestuurder door Albufeira.

Met z'n drieen hebben we gegeten bij pizzeria Ricardo's. Het was al behoor;okl laat maar een hapje ging er nog wel in. Teruggewandeld naar het hotel, heuvel op heuvel af, en toen lekker slapen.

Vandaag zijn Martijn en ik samen want Jennifer moet vandaag nog werken, maar donderdag, vrijdag en zaterdag is ze vrij. Wij vermaken ons wel. En vanavond gaan we op aanraden van onze tourgids Jennifer Mexicaans eten. Tja, daar denk je meteen aan als je in Portugal bent. Ik ben benieuwd.

Fijne dag, en oh ja vanmorgen al heel vroeg geprobeerd mijn mannetje te bellen want die is jarig vandaag. Was ik vergeten dat het hier een uur vroeger is, hij zat al in de auto. Maar nogmaals lieverd, van harte gefeliciteerd!!!!

1. Ben:
    18 oktober 2017
    Stevig afzien ! Hou vol..............enne geniet ervan !