Woensdag 18 oktober 2017

18 oktober 2017 - Albufeira, Portugal

Terwijl de regen weer gezellig op het dak tikt hier weer onze belevenissen van de afgelopen dag. Nog even voor de duidelijkheid, het reisblog heeft de naam "Henry&Marja", maar het is eigenlijk Martijn, Jennifer & Marja. Ik had eigenlijk een nieuwe account aan moeten maken natuurlijk. Foutje, bedankt!!

Jennifer moest deze dag helaas nog werken. Nadat we haar in hotel MGM hadden gebracht zijn Martijn en ik naar Algarve Shopping gereden. Een mega shopping centrum waar je niet alleen je ogen uitkeek in de winkels, maar ook mensen kijken was daar een vermakelijke bezigheid. Eerst een ontbijtje, broodje scrambled eggs met bacon, verse jus en een heerlijke latte. Daarna nog wat boodschapjes gedaan en winkeltjes gekeken en weer terug naar het hotel.

Net na de middag zijn Glijn, Desiree en Jeannot vanuit Carvoeiro naar Albufeira gereden. We hebben heerlijk geslenterd en ook weer winkeltjes gekeken. Met onze tieners hebben we een beetje evenwicht gebracht tussen de gezinnen met kleine kindjes en de grijze golf die ook hier zeer nadrukkelijk aanwezig was. Martijn en jeannot waren het winkeltjes kijk al snel beu en ontdekten het 'Happy hour'. Het weer was inmiddels helemaal opgeklaard. Heerlijk zonnetje en een beetje wind. Wat wil een mens nog meer? Nou, van dat geslenter krijg je best dorst.

We zijn neergestreken aan de boulevard en zijn ons eigen 'Happy hour' begonnen. Lekker verse jus, daar wordt je heel happy van. Met een roseetje hebben we tot slot nog even geproost op henry's verjaardag. De boys hadden zich inmiddels weer  bij ons aangesloten.

Om 5 uur hebben we Jennifer opgehaald bij MGM, wat trouwens wel een soort van paleis lijkt. Heel groot en super luxe. Even opfrissen en op naar "Mi Sombrero", op aanraden van Jennifer. Handig hoor zo'n gids die de leuke plekjes kent. We hebben heerlijk mexicaans gegeten, we zijn tenslotte in Portugal, maar wel een beetje veel. Zuchtend en steunend zijn we met onze ronde buikjes weer de heuvel op gestrompeld naar ons hotel.

Fijn dat Jennifer nu ook vrij is tot en met zaterdag. Morgen lekker op stap met z'n drietjes.

Tot morgen!!